Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 16, 2013
Image Size
790 KB
Resolution
1000×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,886
Favourites
174 (who?)
Comments
22
Downloads
37
×
PHOTO FINISH'S DARK SECRET by Zedrin PHOTO FINISH'S DARK SECRET by Zedrin
'I vill take ze potato cheep...
And EET IT!'

Challenge for [link]
Had 30 minutes to draw Photo Finish, so Frigid Drift suggested 'chips'.

So I did.

DON'T BELIEVE HER LIES.

tumblr: [link]
Add a Comment:
 
:iconalygal281:
Alygal281 Featured By Owner Mar 21, 2013  Student Artist
Hhahhahahhahahahahhahahahahahha!:rofl::lmao::rofl::lmao::rofl::lmao:!!!!!!

her facial expression is hilarious! Great job on the shading!
Reply
:icontayuya000:
Tayuya000 Featured By Owner Mar 20, 2013
Nice.
Reply
:iconaurora-chiaro:
Aurora-Chiaro Featured By Owner Mar 10, 2013  Professional Traditional Artist
I have the same secret as her:giggle:I low the shadow effects in this piece
Reply
:iconhungrysohma16:
HungrySohma16 Featured By Owner Mar 3, 2013  Student Digital Artist
hehe she is soooo busted! x3
Reply
:iconwolfenv:
WolfenV Featured By Owner Feb 21, 2013
FATTY xD
Reply
:icontzarwolf:
TzarWolf Featured By Owner Feb 21, 2013
Mein darkest secret!

I...I actually DO eat!

I'm so ashamed!!! *eats chips while sobbing*
Reply
:iconhopeira9:
hopeira9 Featured By Owner Feb 18, 2013
:iconcsidash2plz: 30 minutes?! I don't believe you, it looks too good.
Reply
:iconzedrin:
Zedrin Featured By Owner Feb 18, 2013  Professional Filmographer
30 minutes! owo

...honestly I kinda have a tendency to compare myself to Atryl when I do stuff like this. And while I know it's bad to compare oneself, I do want to see how much polish I can squeeze out in 30 minutes like he does. Not same style, just same level of detail and work.

I'M LIKE BUTTERED LIGHTNING TOAST
Reply
:iconcrasydwarf:
crasydwarf Featured By Owner Feb 18, 2013  Hobbyist General Artist
Now all she needs is a cider hoof to go with those
Reply
:icondm4544:
Dm4544 Featured By Owner Feb 17, 2013
It is time to make DA RUFFLES
Reply
:iconalygal281:
Alygal281 Featured By Owner Mar 21, 2013  Student Artist
Time to EAT Da Ruffles! XD
Reply
:iconshadowflashdabearded:
Is this added to the story script of "Ask Mafia Octavia"?
Reply
:iconhopeira9:
hopeira9 Featured By Owner Feb 18, 2013
How would this fit in?
Panel 1: Tavi's gunning down f&f thugs; Panel 2: more gunning; Panel 3: more gunning; Panel 4: Photo Finish eating potato chips; Panel 5: Tavi is confronting Vinyl.
:icondashawesomefaceplz: IT'S PERFECT!
Reply
:iconshadowflashdabearded:
Lol, indeed though was going along this lines as the boss or ringleader adding to your frame Yes eats thee potatos ship while watching the fiasco downstairs.
Reply
:iconhcshannon:
HCShannon Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
But she throws it up 30 minutes later!
Reply
:iconpheonixking7:
Pheonixking7 Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
Celestia wit ze cake an now Zis?! Fabulous!
Reply
:iconmystic-l1ght:
Mystic-L1ght Featured By Owner Feb 17, 2013  Hobbyist General Artist
the most epic scene i have ever scene.
Reply
:iconjasetro:
jasetro Featured By Owner Feb 16, 2013  Hobbyist General Artist
ok for some reason this spooked me a bit
Reply
:iconxidphel:
Xidphel Featured By Owner Feb 16, 2013
I vill take ze potato cheep...
And EET IT!
Reply
:iconagentblackblood:
AgentBlackBlood Featured By Owner Feb 16, 2013  Hobbyist General Artist
:XD:
Reply
:icongeneraldurandal:
GeneralDurandal Featured By Owner Feb 16, 2013
lololz De potaos!
Reply
:iconlastbutnotalise:
LastbutnotAlise Featured By Owner Feb 16, 2013  Hobbyist General Artist
xDDD now we know...>:3
Reply
Add a Comment: